Így áll össze az új Octavia
A Skodánál élvezik, hogy irányított kiszivárogtatást folytathatnak. Minden héten adnak valamit az új Skoda Ovtaviából. Most éppen a visszapillantó tükröket.
A Skodánál élvezik, hogy irányított kiszivárogtatást folytathatnak. Minden héten adnak valamit az új Skoda Ovtaviából. Most éppen a visszapillantó tükröket.
A német Autobild vette a bátorságot és a jelenlegi VW formavilágon végighaladva megtervezte a Skoda kisautójának következő szériáját.
A Nürburgringen kanyarogtak a csehek mérnökei az új autóval.
A Posta a Blikk szerint VW Passatot, Skoda Octaviát, Skoda Fabiát bérel, összesen 176 darabot. A flottába Fiat Scudo kisbuszok is bekerültek.
A vásárlók, köztük a magyarok azért választják a Skoda autóit, mert olcsók és jók. Az összkerékhajtás nem tartozik a legkedveltebb extrák közé, igaz, Magyarország nagy részén túl lehet élni a telet 4x4 nélkül is. Nemzetközi tesztpróbán tapasztaltuk meg, hogy a Skodákat nem szabad lebecsülni terepen sem.
Ha a realitások szilárd talaján állunk, nincs különb autó a Skoda Octavia RS-nél: izmos benzinmotor, látványos külső, kényelmes belső, biztonságos és megbízható működés, csipetnyi vezetési élmény – mindez baráti áron. Ezúttal hosszú úton tettük próbára, fagyban, jégben, hóviharban, lehetetlen küldetésként átmásztunk vele a didergő Hargitán is.
Puritán, cégautónak szánt, ráncfelvarrott Skoda Octaviát teszteltünk. Az 1,4 literes turbómotorral élvezetes vele a munka.